Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday, December 17, 2009

Traditional_Marketing_Only_Gets_Traditional_Results

Traditional Marketing Only Gets Traditional Results

If your marketing efforts are only paying off with modest results, it’s time to take a good hard look at your approach. Chances are you’re playing it close to the vest, using traditional techniques that have been proven time and again to work consistently but not in an overwhelming fashion.

Take a look outside the box and study the approaches that have really paid off for others. Odds are strong that their marketing campaigns are reaching consumers on different levels than the strategies you learned in school or in the field.

Marketing campaigns that take ordinary businesses and turn them into household names are not accidental. They are carefully and diligently planned from the bottom up to utilize some of the oldest secrets known to humanity. People are driven by more than logic or reason. They are motivated by a host of unseen forces, dreams and desires. When campaigns are multipronged and hit upon a number of these motivators, consumers tend to respond with their checkbooks.

If you’re using traditional marketing strategies, you’re probably enjoying a reasonable amount of success. Taking it to the next level and beyond, however, demands a different kind of approach. Learn the secrets that some of the best marketers have held dear and you can enjoy the results you are after.



Pemasaran trasdisional hanya akan mendapatkan penghasilan secara tradisional pula


Jika upaya pemasaran Anda hanya membayar diri dengan hasil yang sederhana, sudah waktunya untuk mengambil keras baik melihat pendekatan Anda. Kemungkinan Anda bermain dekat ke rompi, menggunakan teknik tradisional yang telah terbukti waktu dan lagi untuk bekerja secara konsisten, tetapi tidak dalam mode yang sangat besar.

Coba lihat di luar kotak dan mempelajari pendekatan yang benar-benar dibayar off untuk orang lain. Mustahil kuat bahwa kampanye pemasaran mereka menjangkau konsumen pada tingkat yang berbeda dari strategi yang Anda pelajari di sekolah atau di lapangan.

Kampanye pemasaran yang mengambil bisnis biasa dan mengubahnya menjadi nama rumah tangga tidak disengaja. Mereka secara hati-hati dan tekun direncanakan dari bawah ke atas untuk memanfaatkan beberapa rahasia tertua yang dikenal umat manusia. Orang-orang didorong oleh lebih dari logika atau alasan. Mereka termotivasi oleh sejumlah kekuatan tak terlihat, impian dan keinginan. Ketika kampanye multipronged dan memukul pada sejumlah motivator ini, konsumen cenderung merespons dengan buku cek mereka.

Jika Anda menggunakan strategi pemasaran tradisional, Anda mungkin menikmati yang cukup sukses. Membawanya ke tingkat berikutnya dan seterusnya, bagaimanapun, menuntut pendekatan yang berbeda. Pelajari rahasia bahwa beberapa pemasar terbaik telah mengadakan Sayang dan Anda dapat menikmati hasil yang Anda setelah.

0 comments:

Post a Comment