Subscribe:

Ads 468x60px

Thursday, December 17, 2009

How_To_Tell_If_Your_Marketing_Efforts_Are_Falling_Short

How To Tell If Your Marketing Efforts Are Falling Short

You have used the same straightforward, textbook strategies for marketing ever since you can remember. They have worked for you and product sales show it.

While you enjoy steady growth and profitable returns, none of your campaigns have ever paid off in a huge way. There are no household names to your credit even though some of your products are more than worthy.

What’s the problem?

Chances are your marketing strategies are sound, but not spectacular. If you’re doing what you learned in school or are just following tried and tested practices you learned in the field, you are likely only appealing to consumers from a single angle. Rather than really reaching them and compelling them to act, you’re just nudging them in the right direction. This can be effective, but it will fall short of helping drive products or services to the very top.

Some of the best-known and biggest products on the market are not necessarily the highest in quality or the best in value. Still, they manage to sell at an incredible pace even when better competition is out there.The marketers behind these products are likely employing strategies that are very different than yours. They are influencing and guiding people to purchase by targeting them at different levels.

There are secrets out that can turn your marketing efforts upside down in a very good way. When you think beyond the textbook and learn to reach people on multiple levels, your marketing efforts will not fall short.

Cara Katakan Jika Upaya Pemasaran Anda Apakah Falling Short 

Anda telah menggunakan langsung yang sama, buku strategi pemasaran sejak Anda dapat mengingat. Mereka telah bekerja untuk Anda dan penjualan produk menunjukkannya. 

Sementara Anda menikmati pertumbuhan yang stabil dan menguntungkan kembali, tidak ada kampanye yang pernah Anda dibayar dalam cara yang besar. Tidak ada nama-nama rumah tangga walaupun kredit Anda beberapa produk Anda lebih dari layak. 

Apa masalahnya? 

Kemungkinan strategi pemasaran Anda suara, tapi tidak spektakuler. Jika Anda melakukan apa yang Anda pelajari di sekolah atau hanya mengikuti praktek-praktek dan diuji coba Anda pelajari di lapangan, Anda mungkin hanya menarik bagi konsumen dari satu sudut. Alih-alih benar-benar menjangkau mereka dan memaksa mereka untuk bertindak, kau hanya mendorong mereka ke arah yang benar. Hal ini bisa efektif, tetapi akan gagal membantu produk atau jasa perjalanan ke puncak. 

Beberapa yang paling terkenal dan produk terbesar di pasar belum tentu kualitas tertinggi atau nilai yang terbaik. Namun, mereka berhasil menjual pada kecepatan yang luar biasa bahkan ketika persaingan lebih baik keluar balik there.The pemasar produk-produk ini mungkin menggunakan strategi yang sangat berbeda dari Anda. Mereka mempengaruhi dan membimbing orang untuk membeli dengan menargetkan mereka pada tingkat yang berbeda. 

Ada rahasia keluar yang dapat mengubah usaha pemasaran Anda terbalik dalam cara yang sangat baik. Ketika Anda berpikir di luar buku pelajaran dan belajar untuk mencapai orang-orang di beberapa tingkatan, usaha pemasaran Anda tidak akan jatuh pendek.

0 comments:

Post a Comment